piątek, 20 kwietnia 2018

       Witam. Ostatnio zaistniałam sobie na instagramie @mrs_cholera, w którym są książki, więcej książek i książki.  Czasem zdarzy się coś innego, wpadnie jakaś informacja o naturalnych kosmetykach, ale potem wracam do książek.
       Pomyślałam, że fajnie mieć dodatkowo bloga, na którym będę mogła dzielić się bardziej obszernymi recenzjami i informacjami książkowymi i nie  tylko. Polecać wam książki i mam nadzieję - czytać książki z waszego polecenia. Czasem będzie coś może o serialach, mandze i filmach, ale ponownie, wszystko wróci do książek.
       Zapraszam również na mojego książkowego instagrama i czekam na informacje o waszych książkowych blogach!
       Jutro pojawi się pierwsza recenzja,książki, która zrobiła na mnie duże wrażenie: Grzesznicy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz